پلاتيني:داورميتوانددراعتراض به نژادپرستي بازي راقطع کند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

رئيس يوفا اعلام کرد: داوران در صورت مشاهده هرگونه رفتار نژادپرستانه از سوي تماشاگران در رقابت‌هاي يورو 2012 مي‌توانند مسابقه را متوقف کنند.
به نقل از تورو گزت، ميشل پلاتيني با تأييد اين موضوع که در جام ملت‌هاي اروپا به داوران اجازه داده شده در صورت مشاهده رفتار نژادپرستانه عليه يک بازيکن، مي‌توانند بازي را متوقف کنند، همچنين هشدار داد: هر بازيکني که در اعتراض به نژادپرستي بدون هماهنگي زمين بازي را ترک کند، کارت زرد دريافت خواهد کرد.



ماريو بالوتلي، مهاجم منچستر سيتي و تيم ملي فوتبال ايتاليا پيش از اين اعلام کرده بود که در صورتي که شعارهاي نژادپرستانه عليه وي در بازي داده شود، زمين مسابقه را ترک خواهد کرد.



سول کمپل، مدافع سابق تيم ملي فوتبال انگليس پس از اينکه تصاويري از هواداران اوکراين در ژست "سلام هيتلر" را ديد که با درآرودن صداي ميمون بازيکنان سياه‌پوست را تحقير مي‌کنند، از هواداران خواست براي تماشاي اين مسابقات به لهستان و اوکراين نروند.



همچنين خانواده‌هاي والکات و الکس چمبرلين بازيکنان سياه‌پوست انگليس به دليل ترس از نژادپرستي از سفر به اوکراين و لهستان براي تماشاي بازي‌ها خودداري کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان